DIY: Lawendowe skrzydełka

Mam to szczęście, że do mojego mini mieszkania przylega ogródek. Jest oczywiście malutki, ale wystarczający aby w nim pogrillować, posadzić zioła, kwiaty oraz moją ukochaną lawendę! A wiecie o tym, że teraz jest najlepszy czas aby lawendę ususzyć? U mnie pierwsze cięcie już było więc zabrałam się za szycie woreczków na lawendę. Tym razem tak nietypowo bo woreczki są w kształcie anielskich skrzydeł. Pomysł na nie zaczerpnęłam z jednej z książek Tone Finnanger.

Najpierw lawendowe inspiracje:

 

Lawendowe skrzydełka – jak je uszyć?

WP_20150803_19_32_59_Pro

Od razu mówię, że uszycie jest bardzo proste, można to zrobić nawet ręcznie!

Co potrzebujecie?

  1. Szablon skrzydeł
  2. Bawełna w lawendowym kolorze
  3. Wstążka satynowa ( u mnie 25mm lawendowa i  3mm biała)
  4. Lawenda na wypełnienie
  5. igła, nitka

skrzydełka

Jak szyjemy?

  1. Szablon odrysowujemy na podwójnie złożonej bawełnie
  2. Obszywamy zgodnie z szablonem. Zostawiamy tylko otwór na wypchanie lawendą
  3. Obracamy na prawą stronę
  4. Wypełniamy wnętrze skrzydeł lawendą
  5. Zaszywamy otwór
  6. Ozdabiamy kokardą (można ją doszyć do skrzydeł lub obwiązać nią skrzydełka)

Miłej zabawy!

 

InstagramCapture_5b711156-d42f-4102-950d-b7b399eb0961

 

 

Skomentuj

